fredag 17 september 2010

Ingen motor..

Nej det blir inge Orsa för mig i helgen. På gott och ont, de har beställt nya delar till Paramotorn, bl.a ett sele som passar bättre till mig, perfekt! Så är det en liten motordel som ska bytas ut och det hinner han inte göra fören nästa helg.. MEN, däremot pratade vi mera om utbilningen och jag har kollat upp datumet, det krockar inte med höstlovet och det innebär att jag utan problem kan vara ledig.. Utbilningen börjar en fredag och slutar onsdagen veckan efter.. Ska bekräfta att jag anmäler mig senare.. Då blir det studier nästan dygnet runt en vecka.. Så som det var i Åre kan jag tro, knappt någon sömn alls, bara å köra.. ROLIGT!

Såå, helgen, jag ska träna, å träna och träna och hämta ved och plocka svamp..

Uj vad det regnar. Ska krypa ner i soffan för en powernap innan veckans första bänkpass senare ikväll..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar