tisdag 7 september 2010

Vackert..

..Väder, tisdag och halsen är kass än.. Jag har nu spenderat två halva dagar i soffan.. Från att jag kommer hem från jobbet tills jag förflyttar mig till sängen..

Det som är mest frustrerande är att jag bara är för sjuk för att träna, på tok för pigg för att ta det lugnt, ändå tänker jag vila bort förkylningen så jag kan köra på med träningen så snart som möjligt.. Det blir ännu en kväll i soffan idag.

Igår låg jag där med datorn i knät och sorterade bilder.. Måste köpa lite lagringsmedia, typ en drös USB-minnen.. över 1500 bilder från i år som är osorterade.. finfint.. Letade fram alla bilder på huset sen vi köpte, på alla rum under renovering och sånt.. Ska lägga upp dem här ikväll tänkte jag, lite före/efter bilder.. Sånt brukar vara roligt.. :)

Nu är lunchen slut och det är dags att sätta fart igen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar