söndag 5 september 2010

Jag blir så arg!

I morse klev jag än en gång upp i tid. Skönt att ta vara på helgdagar också.. Efter att jag vaknat till en aning och hoppat i sängen så även Alec slog upp sina blå for vi till Jäderfors för att hämta ved. Mor och far tog en svampsväng i skogen utan resultat. När vagnen var fullastad begav även jag mig ut i skogen för att ta lite foton medan Alec kapade mera ved.. Hittade några fina gula kantareller, har visst svampfokusen inställd nu för jag lyckas hitta även då jag inte letar..

Efter lite korvgrillning och kaffedrickande for vi hem. Satte mig vid datorn och sen gick jag över till grannen och köpte 10 kilo lingon som jag sen portionerade ut i påsar och slängde  i frysen.. Efter det vart jag sjuk och här är jag nu.. Bänkpressen vart inställd.. Jag har ont i halsen och är allmänt seg.. Jag blir såå arg!! Jag var ju nyss sjuk... Gah!!

Ska bädda rent i sängen nu sen är det läggdags.. Före 21.00.. bra där..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar