onsdag 15 september 2010

Parkeringsautomater..

Så har jag varit till sjukhuset igen, lungmottagningen för hyposensibilisering, allergivaccin alltså.. Var över två månader sen sist.. Såå, jag har alltså spenderat halva dagen sovandes i soffan, det blir så, vansinnigt trött.. Men sååå värt det!

När jag parkerade bilen på sjukhusparkeringen hände samma sak som vanligtvis händer där, den där förb** skitparkeringsautomaten klarar inte att läsa kontokorten.. Jag tror jag hann prova uppåt tjugo gånger innan den tog emot kortet och jag fick min biljett, skrääp! Jag gillar inte saker som inte fungerar.. Trasiga saker ska lagas, omedelbums!

Dummaste idag var att mitt vaccin krockade med Fridas födelsedag. Sånt som händer.. Söta dem som skickade med Alec hallontårta till mig.. Tacktack!

Halva arbetsveckan har redan gått, snart är det helg igen.. Förhoppningsvis blir det då Orsa, massa träning, svampplockning och vedhämtning..

Åh här tänkte jag lägga upp en bild men det vill inte Metrobloggen idag..

Mjaa,

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar