onsdag 22 september 2010

Vad roligt!!

Hade vilodag igår, så istället för träning for jag till Valbo köpcentrum igår, inte speciellt roligt.. Men det gick snabbt, typ tjugo minuter och sen var jag klar..

For hem och fick ett roligt uppdrag av Alec, han behövde en ritning på ett spöställ.. Det gör jag sååå gärna såå!! Så roligt att rita i CAD. Älskade SolidWorks, vad jag har saknat dig!

Ja, sen avslutade vi dagen på samma sett som vi gjort de senaste dagarna, genom att plöja några avsnitt Scrubs, fantastiska serie!

Jobb idag, toppenväder ute.. Idag hade jag helst av allt suttit ute i skogen med en kaffetermos och bara njutit av den fina hösten.. Men, det går inte, idag äre jobb och därefter ett efterlängtat gympass.. Rygg och biceps idag, roligt!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar