måndag 13 september 2010

Postväxel..

Hua, denna vecka började med 100% redan från start.. Mycket på jobbet, men det är ju så mycket roligare när det är fullt upp! När det händer lite, det är kul!

Efter jobbet gick jag och Alec till banken för att skriva på lite lånepapper, öka på ammorteringen på huslånet.. Så tog jag ut en postväxel, pengarna till Paramotorn jag ska åka och titta på i helgen.. Fränt!! Vår bank hanterar inte kontanter, det är knasigt.. Om jag vill ta ut pengar blir jag tvungen att åka in till Gävle.. Men så är det väl, Det nya kontantfria samhället.. Inte mig emot egentligen, handlar ju endast med kort..

Efter bankbesöket for jag till gymet, helt otaggad egentligen.. Körde en hel del latsdrag, baksida axlar och biceps..

För en stund sen hade jag en smart tanke, jag tänkte att DET kan jag skriva en massa om.. En riktigt smart tanke.. Men sen försvann den.. Inte så stor idé att vara smart när det glöms bort innan man hunnit berätta för nån hur smart det var..

Nee, nu ska jag lägga en hand på Tjabo, han ruggar och är jättekelig..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar