söndag 19 september 2010

Jag har röstat..

Så har jag utnyttjat min demokratiska rättighet och röstat... Samma som sist, både i riksdagsval och landstingsval men det blev en röst på ett annat parti i kommunvalet..

Nu ska jag satsa på en slappardag framför tvn, håller på att tvätta lite, ska skala nått kilo goda potatisar snart och göra mos.. matlådor till morgondagen..

Dagen igår hade jag också en slapp dag, städade huset och tränade, mer än så blev det inte.. Känner att jag behöver vila så mycket det går på helgen, veckorna blir fulla med annat..

Alec valde sämsta möjliga tillfälle att ringa min farfar idag, farfar svarade viskade i telefon, han satt på pass.. Å som det lät så var älgen nära.. spännande..

Jag har bytt virusprogram i datorn, Telias egna är tydligen skitdåligt.. Det var pga det som min dator blivit vansinnigt seg.. Nu har jag ett annat och den lyckades hitta två virus  på första sökningen, bra program.. Så får man sätta virusarna i karantän.. Nu är datorn glad igen.. brabra!

Nu ska jag fortsätta följa nyheter och Valet 2010..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar