torsdag 2 september 2010

Kalaspuffar..

Veckan är i full gång, augusti är över och nu är hösten här på riktigt.. Jackan har åkt fram och stjärtvärmen i bilen åker på för fullt på väg till jobbet på mornarna..

Idag har jag haft en vilodag från gymet, har istället ägnat tid åt min pilatesmatta på vardagsrumsgolvet. Det är så att mina två sista bänkpass har gått bedrövligt dåligt, nästan alltid beror det på att jag är stel i kroppen.. I morgon kommer pappa hem så då ska vi köra ett pass, ser fram emot det!

Snubben med paramotorn har inte hört av sig än, hmm, det är väl bara att fortsätta leta, dock hoppas jag på just den som han säljer..

Idag har jag beställt grejer, har ett uttag i köket som har slutat fungera och en dimmer i vardagsrummet som gett upp, därför har jag beställt nya strömbrytare och eluttag, fina nya i rostfritt.. Troligtvis plast med rostfri design men ändå.. kul grej att lägga pengar på, öhrm, det är så det är att bo i ett hus.. när andra shoppar kläder köper jag målarfärg.. jo men, så i helgen får jag vara lite elektriker, det är roligt..  

Nu är jag utstretchad och mjuk med nymålade naglar och magen full av kalaspuffar.. Det är sånt jag gör när jag inte tränar någon kväll, målar naglarna och äter skräp.. hehe..

Aaah, kul inlägg, inga bilder som vanligt.. Jag Ska försöka skärpa mig.. :)

Ojoj, nu är det sängdags..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar