fredag 31 december 2010

2010

Året börjar lida mot sitt slut och det är en bra tid att tänka tillbaka på vad som hänt de senaste 12 månaderna.

Så, vad har hänt...

Januari - En kall månad med mycket snö.

Februari - Precis som januari kall med mycket snö.

Mars - Jag fyllde 23 år.. konstruerade och byggde ett nytt trappräcke..

April - Anmälde mig till en skärmflygarkurs.. Tjabo fyllde 3 år..

Maj - Inga pollenproblem alls detta år tack vare det fantastiska vaccinet. Vi kunde börja hämta ved i skogen redan i maj..

Juni - En bra månad, jag fick jobbet som Dahlcenterchef. Jag tog studentlicens i skärmflygning och flög från Åreskutan flera gånger. Vi hann också gräva upp hela tomten denna månad och lägga nytt grus på framsidan av huset..

Juli - Mycket pyssel med huset.. Det var en väldigt bra sommarmånad!

Augusti - Jag och Alec firar 4 år tillsammans.

September - Ne, inget speciellt i september.. träna, jobba, träna, jobba..

Oktober - Åkte till Orsa och var där i fem dagar, började min paramotorutbildning och blev klar med teoridelen.

November - SM guld och Nordiskt rekord på bänkpress SM i Jönköping!

December - Lag SM guld på SM finalen i Sandviken. Vi åkte till Brunflo och köpte en snöskoter.

Man kan väl sammanfatta det hela som att det var ett bra jobbår, ett bra träningsår och ett riktigt flygarår.. 2010 var ett bra år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar