fredag 10 december 2010

Lag-SM i bänkpress..

Då var det dags igen! I morgon klockan tolv börjar tävlingen inne på Jernvallen i Sandviken.. Min grupp är först ut..

Mina nerver mår så mycket bättre än sist, inte alls lika nervös.. Men nog kommer det att kännas i magen när jag vaknar i morgon alltid.. Å ända fram till invägningen, å sen kommer det igen när det är dags för uppvärmning..

Jag har inte en aning om vad ingångsvikten blir än, det får vi nog se på uppvärmningen i morgon, känner jag mig stark så kan det bli ett nytt Nordiskt rekord.. Annars går jag in på runt 117.5kg.. Vi får se hur det känns..

Ja jäklar ja, dubbelt så många tävlingar i år än förra året, hela två stycken, nästa år ska jag vara mer aktiv på tävlingsfronten.. :)

Nu ska jag lägga mig på golvet och töja ut mina benmuskler så jag kan bänka bra i morgon..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar