fredag 17 december 2010

Pannkaka..

Ja, jag vet att det är otrevligt att träna med pannkaka i magen, det kan tyckas lite konstigt då pannkaka är trevligt och träning är trevligt.. Men tillsammans är det en otrevlig kombination.. Pannkaka är lättkräkligt.. Pannkaka i magen, ett lyftarbälte kring midjan och ett tungt marklyft är en garanterad spya.. Jag har gjort just så idag.. Skulle göra 1x6 på 100 kg, vid femte repetitionen slutade jag tvärt... om man säger så...

Ja men, träning vart det iallafall, å skönt var det.. Marklyft och triceps.. Kom precis hem.. Resten av kvällen, som det inte är så mycket kvar av, ska jag ägna mig åt att äta chips och läsa en Kalle Anka Pocket.. Intelligent.. ;) Ska även packa fram en massa varma kläder, packa kameraväskan och göra mig redo inför en förmiddagsskotertur i morgon..

Nee, nu ska jag och Tjabo kura ner oss någonstans.. Alec får vara helt själv när han tittar på actionfilmer..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar