måndag 27 december 2010

Jag är på gång..

Det blev en bra dag idag.. Lite seg förmiddag bara, väldigt lite kunder på jobbet, då blir det tråkigt.. Men det finns ju att göra ändå.. Slutade tidigare idag, for till gymet och drog marklyft, ohyggligt skönt! Fick en låsning i ryggen igår, långt ner mot höften, en sån där hård låsning som inte går att räta ut själv.. Nervkläm och skit, men det mesta går till sig efter ett markpass.. Nu mår jag toppen igen.. :)

Efter träning for jag hem för att äta och skotta taket, men något skottande blev det inte, blir ju så mörkt så tidigt, dumt att gå på taket i mörker.. Det blev en slappstund i soffan.. Sen fick jag en snilleblixt och ställde mig på crosstrainern.. Varför vänta tills nästa år när man kan köra igång redan nu.. Ska ju ner lite i vikt, bara ett par kilo.. Jag tränar hellre bort kilona än att tänka på vad jag äter.. Mat är gott och popcorn är fantastiskt.. Går bara inte att vara utan. :)

Kvällen har ägnats åt diverse, betalat räkningar och fotat vatten i köket.. Ja precis, jag var som tvungen att testa.. 105 bilder och inte en enda blev bra.. Här är den som vart bäst..

.. Den kunde ha blivit fin om skärpan låg rätt....

Fick antagningsbesked för kursen jag anmälde mig till, ledarskap.. Den är inställd, så sabla trist.. Tur jag inte har beställt kurslitteraturen än..

Nu ska jag ringa Alec och säga godnatt, han vart kvar på jobbet, det skulle ha varit ett tolvtimmarsskift, men nu är han uppe i 16 timmar och inte hemma än..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar