onsdag 1 december 2010

Fotosug...

Kanske dags att inse att fotografering är ett större intresse än vad jag trott.. Jag får sug efter att fota, efter några dagar blir jag ding, sen står jag där under vattenkranen och funderar över hur just den droppen skulle göra sig på bild.. Förra veckan knöt jag fast en Maglite i en fiskelina i taket, la kameran på golvet och "bulbade" jääättelänge, bara för att sen konstatera att det inte vart som jag tänkte.. I helgen får det allt bli en liten fototur någonstans..

Det har varit en kall dag idag, brors bil ville inte vara med idag så jag fick rycka ut med glykol.. Det vart inge bättre så den fick bogseras sen.. tråkigt.. Det var ju inte heller den enda bil som har blivit ståendes idag..

På tal om bilar, jag var ju inne på att köpa en annan, men ärligt talat klarade jag inte av det, jag är inte redo att skiljas från min fina gula Seat än.. Den är helt enkelt för bra..

Mitt markpass var tungt idag, marklyft är tungt..

Kvällen har ägnats åt vedstapling och åt att kolla vad man ska göra åt kärvande termostater i radiatorer.. Såå, efter att ha jobbat med vvs hela dagen kommer jag hem och bläddar i vvs-kataloger.. eller, bibeln, Dahl-katalogen.. :) Så nördigt..

Nu ska jag slappa en stund..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar