söndag 12 december 2010

Vilken helg!

Det bästa med helgen var ju så klart att vi vann, men det var inte bara det som var bra.. Det var galet roligt att alla tjejer från Borlänge AK gjorde jättefina resultat! Det var också väldigt roligt att träffa en massa andra styrkelyftstjejer. Vilket trevligt gäng det är!

Jag har haft finbesök här av Karro också, hon lånade gästsängen i helgen och igår kväll roade vi oss som tjejer gör bäst, vi satt i soffan och tjattrade i sex timmar.. Inspirerande träningsprat mest..

Nu är jag trött, har just vaknat efter en timmes tupplur.. Har spenderat halva dagen inne på Jernvallen idag med, som fotograf denna gång.. :) Det vart så många bilder att det tog 35 minuter att ladda in albumet på facebook..

Kvällen ska jag spendera liggandes i soffan, bara ta det lugnt och samla kraft inför kommande arbetsvecka.. En tripp till Järfälla ska det bli också i veckan, jag ska äntligen göra ett besök på vårt centrallager..

Nee, nu ska jag fortsätta knappa runt på internet..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar