söndag 19 december 2010

Hugga ner eller inte..

Det är ju typiskt.. när ekorrarna försvann härifrån bestämde vi oss för att vi skulle ta ner tallarna på tomten.. Men idag har jag haft två ekorrar här hela förmiddagen.. De har kalasat på mitt fågelgodis som jag kokat och donat med och hängt upp.. De har lyckats lirka av dem från grenarna, sen skuttade de ner från trädet, hoppade ner i snön och gömde godiset där.. Ekorrar är skojiga.. Faktiskt, å söta.. Å hur svårt blir det inte att ta ner träden nu?

Hackspätten och Ekorrar..

... Vilket dilemma..

Egentligen var det något jag skulle skriva om.. Men när jag började skriva glömde jag bort vad det var och det enda jag kan tänka på nu är ekorrar..

... Och skärmflygning.. Jäklar vad suget börjar bli stort nu... Jag vill upp i luften!

I sommar är jag förhoppningsvis klar med min paramotorlicens.. Då jäklar jag ska flyga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar