söndag 19 december 2010

Träningsdagbok..

Det här med att skriva träningsdagbok är lite heligt för mig.. Jag har ändå slarvat med det sen SM i slutet av november, å denna vecka har jag inte heller skrivit, fören idag.. Det är tur jag har alla lappar kvar från Blocket jag har med mig på gymet.. Sen är det ju inte så lätt att veta vilka pass jag gjorde på vilken dag, å vad det var för övningar jag körde.. Skriver bara upp det som är mätbart, alltså övningar med fria vikter.. Jag fick ihop det iallafall..

Idag har jag fnattat omkring igen, hann just bara kliva upp och dricka en halv kopp kaffe innan pappa ringde och tyckte det var dags för träning.. En halvtimme senare kom de förbi och plockade upp mig, medan mor handlade mat tränade jag och pappa på ETC. Det blev bänkpress idag, första gången jag kör bänk på ETC.. Bänk, bröst och biceps.. Igen, det är andra gången jag kör biceps denna vecka, men ärligt talat så behövs det verkligen..

Efter det for jag till Valbo och handlade lite julklappar, jag hittade precis det jag var ute efter.. Trots att man vet vad man ska ha så tar det tid.. Det är inte den bästa tiden att gå i affärer nu.. När ska jag lära mig att köpa julklappar i tid?? Jag är inte klar med alla klappar än.. pust..

Maten är snart klar och sen ska vi fylla pannrummet med ved för att sedan klä julgranen...

Jajaa, sätta fart då.. hänga tvätt å stapla ved.. tjohoo vilken söndagkväll.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar