torsdag 23 december 2010

Fantastiskt!

Vilken vacker dag!

Den sabla förkylningen verkar faktiskt vara en förkylning och ingenting annat, jag hade förhoppningar om att det var allergi igår.. Det var så att en tjej stod framför mig i kön på macken, den tjejen hade just kommit från stallet.... punkt punkt punkt.. Man ska inte vara gnällig, men varför är det så svårt för dessa tjejer att tänka.. Bara en sån liten grej som att betala bensinen i kassan på OK kan förstöra en hel dag för personen som står bakom..

Det är en väldigt bra dag idag trots halsont och täppt näsa, himlen är blå, i morgon är det julafton och jag får vara ledig.. Kvällen ska jag ägna åt att slå in julklappar och göra iordning julbordet åt fåglarna ute.. En pysselkväll, jag gillart!

Ne, nu ska jag jobba på de sista sex timmarna jag har kvar innan ledigheten..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar