torsdag 30 december 2010

43 minuter snöskottning..

Sådär ja, helgens "måste" är redan avklarat.. Jag tränade inte efter jobbet idag, efter tre ypperligt bra träningspass på rad har jag nu träningsvärk precis överallt.. Vilodag idag med andra ord.. Efter maten drog jag på mig några lager kläder, tog snökaran under armen och klättrade upp på taket.. Där har jag nu tillbringat exakt 43 minuter och taket är nu snöfritt.. 140m² på 43 minuter.. Jag hade pulsklockan på, och när jag var klar tittade jag ivrigt för att se hur bra jag hade varit.. Det visade sig att den inte registrerat ett jota...

Idag kände jag mig lite ensam på jobbet, från halv ett och fram till fyra var det in två kunder.. Den ena för att fika och prata lite och den andra sprang in och hämtade det han skulle och drog iväg igen.. Såå, jag har städat och vänt papper på eftermiddagen idag..

Nee, nu ska jag hoppa in i duschen, sen äre kvällsmys..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar