måndag 20 juni 2011

Det gjorde ont..

Helgen bara försvann som vanligt, men just den här helgen gjorde det ingenting för nu har jag semester!

Igår var en fönsterdag, jag skrapade ett och putsade några andra, vilken tid det tar att skrapa fönster, det är inte ens lite roligt.. Men det blir ju bra när det är klart..

Igår gjorde jag något som jag inte gjort sen i februari, jag bänkade tungt.. Tog det väldigt försiktigt.. Tredje lyftet sa det stopp, samma fäste igen, det gick nog inte sönder, för det gör inte jätteont idag, det känns bara och det känns inte bra.. Här skulle jag kunna svära en lång harang men jag vårdar mitt språk och meddelar att jag är arg.. Det är så tråkigt att gå sönder.. Nästa vecka gör jag ett nytt försök på längre vikt och någon annan vinkel, det måste gå på något vis..

Det är måndag, jag har semester och givetvis är vädret skrutt, på ett sätt ganska skönt då jag kan ägna dagen åt lite tråkiga inomhusaktiviteter, städa och putsa fönster.. Bara att sätta igång..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar