tisdag 14 juni 2011

Nytt objektiv

Igår kväll bestämde jag mig för att fylla upp min kameraväska med ännu ett efterlängtat objektiv, ett 60mm f/2.8G ED AF-S Micro objektiv, helt enkelt ett bra macroobjektiv..

Jag har tagit en del testbilder med den och upptäckt att det inte är helt enkelt att lära sig ett nytt objektiv.. Hur som, de bilder jag tagit har det var en helt fantastisk skärpa i.. Jag ska visa sen när jag varit ute i trädgården och fotat, det regnade hela kvällen idag tyvärr..


Här är den, tjusigt! Här kan man läsa mer om den

Jag sov över i morse, kan inte förstå hur det kan hända, fem alarm med 3 minuters snooze på varje.. Det är ett jäkla liv i sovrummet med andra ord.. Jag sov som en gris... Det är tur det inte händer så ofta, dagen börjar inte så bra då.. Det blev en bra dag ändå.. Bra dag på jobbet, roligt med objektivköp och sen ett bra bicepspass efter det.. Nu ska jag gå och lägga mig så jag vaknar i tid i morgon.. :) 

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar