fredag 17 juni 2011

Semester!!

Ohh, idag kom den efterlängtade dagen, idag gick jag på semester, fy bubblan så skönt..
Funderar ändå fortfarande på vad jag ska göra om det ska fortsätta vara sånt här väder.. Vill gärna få något vettigt gjort, samtidigt skulle jag lätt kunna fördriva tiden med att strosa omkring och fotografera, träna och bara ta det lugnt... Vi får väl se.. :)

Efter jobbet idag for jag in till Gävle för att köpa en pryl. En portabel myggskrämma som fungerar. De heter Thermacell och säljs på bl.a Jula.
Bild från Picart
Själva mojängen kostar 349:- och refillen 79:-/st. En laddning med fyra tabletter och en patron räcker till 12 timmars användning. Myggfritt på ca 20 kvm utomhus.. Jag blir överlycklig om den verkligen är effektiv, då slipper jag bli en hyperventilerande galenpanna när myggen invaderar. 

Det blev ingen träning igår, jag åkte hem och sov, kändes som att något var lite fel i kroppen, har varit trött hela veckan och i morse vaknade jag med halsont (Såklart eftersom jag nu ska ha semester), på eftermiddagen kändes det som att det där onda kommer från den dumma vassa tanden som bara ställer till problem men som jag inte vågar dra ut. Hur som, ont men inte sjuk så jag tränade idag, idag blev det knäböj och vader.. Det läskiga med att träna vader är sendragen som jag brukar få sen, varför får man det?? Två gånger ikväll har vaderna dragit ihop sig, det är ytterst oskönt.. 

Nu ska jag gå och lägga mig och i morgon ringer inte min väckarklocka, jag behöver sova.. 

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar