torsdag 16 juni 2011

Mycket prylar blir det..

Nytt objektiv i tisdags och jag kände mig nöjd.. Men, nu letar jag riktig blixt, tips någon?
Det är en strålande dag idag! Temperaturen ökar, solen skiner lite, iallafall lite då och då. Det är en och en halv dag kvar till semester..

Jag sitter och klurar på vad jag ska ägna mina två veckor åt. Måla fönster ska jag, måla utemöblerna med.. Blir det regn vette tusan, kanske måla vardagsrummet då.. Man skulle kunna tro att jag tycker om att måla men det stämmer inte, däremot är jag förtjust i slutresultatet.. Att se att jobbet ger något, allt slit ger ett fint resultat, jag gillar resultat..

Pannkakor i magen, jobba några timmar till och sen ner till gymmet, böj idag, det kan bli kul, det känns så..

Sjuk grej, jag längtar tills jag kan klippa det nya gräset.. Jag ska klippa idag om jag orkar och hinner. Det är trevligt att slita med en handjagare. De låter inte..

Jobbajobbajobba! :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar