söndag 12 juni 2011

Grattis Stina!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Stinas födelsedag...

Min lilla lillasyster blir 18 år idag!

Igår gjorde jag två försök till balansering med min skärm, första gången hörde jag åskmuller när jag hoppade ur bilen, muller från ingenstans för himlen var klarblå.. Sen blåste det upp och jag packade ner min skärm och åkte hem, hem till jätteåska, himlen var riktigt mörk över byn.. På kvällen blev det fint igen och när jag kom tillbaka till åkern, just då slutade det blåsa, körde lite framlängesbalansering och sen åkte jag hem..
Hem och tillbaka till Jäderfors, tredje gången igår, denna gång för att gå på holmen, kön var enorm, alldeles för lång! Det är inte roligt att stå i kö en timme, så det blev inget..
Hur som, trevlig dag igår, bra väder, bra träningspass på förmiddagen och mycket kycklingtittande..


Det går många timmar per dag åt att bara titta på dessa små sötskruttar..
Igår skrattade jag så tårarna rann, när vi släpper ut dem på vardagsrumsgolvet springer det som tokar.. De springar mot varandra och flaxar och far. Igår sprang en kyckling på en annan kyckling så den kycklingen hamnade på rygg och sprattlade med benen, så sött!

Nu ska jag göra mig klar och sen åka ner och fira lilla syster..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar