onsdag 12 maj 2010

Dålig start..

Jag är grymt duktig ibland.. Som i morse.. Jag lägger alltid mobilen på golvet vid fotänden på sängen, då blir jag tvungen att kliva upp för att stänga av alarmet på morgonen.. Det gjorde jag i morse, men på något vis så gjorde jag det medan jag fortfarande sov.. För när jag vaknade var det av att Alec mobil låg och tjöt.. En timme senare.. Min telefon låg bredvid kudden.. Min dag började inte så bra alltså..

Dagen vände dock snabbt.. En trevlig dag på jobbet, halvdagar är alltid bra...

Bokade av vaccineringen idag, fick eksem i söndags och de har inte riktigt lagt sig än.. Dumt att ta pollensprutor då..

Fick en salva för det igår.. Åkte till hälsocentralen i Hofors och fick träffa världens bästa destriktssköterska som är superduktig på alla sorters allergier... Helt enkelt grym! På hälsocentralen i Hofors är personalen glada, trevliga och kunniga! Nu när man får välja vårdcentral är valet inte så svårt lär jag säga.. :) Sååå.. Salva för eksemen gör mig nu i princip helt symptomfri.. Sjukt bra!!

Ledig i morgon, en hel del tid till att dona i skogen... Ska upp och hämta en kärra ved igen..

Ja men, det var det.. Det är inte mycket att skriva om här en dag som denna, och som de flesta andra vardagar, hinner som inte hända så mycket på de timmar man inte jobbar..

Nu blire nyheter och sen sängen..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar