fredag 7 maj 2010

Så nöjd!!

Det varkar som att jag hade rätt angående humleboet hemma.. Igår jagade jag ut en till när jag kom hem från träningen.. Bara en halvtimme senare dök ännu en upp, men den lät jag vara.. Det kanske är bra med humlor som sällskapsdjur.. Eller blomskötare.. haha.. Hur som, humlan som fick stanna inne kröp in i gardinkanalen och la sig och sov..

Jag är glad att jag åkte hem på luchen och hämtade tränignskläderna igår.. För jag satte personligt rekord i marklyft.. Så jäkla nöjd!!

Idag då.. Äntligen fredag! Blir bänkpressträning ikväll.. I morgon ska jag upp tidigt för att åka till Jäderfors och påbörja arbetet med vedhögen..

Gjorde pizza igår.. Och egengjord beasås.. vart riktigt bra.. Men vad är det som gör bean gul? Min blev inte gul.. Den smakade som den skulle men såg inte ut som bea.. Den vart vit...

Snart lunch, sen fredagsfika och snart är det dags att göra kväller..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar