måndag 31 maj 2010

Hemska tankar

Min helg har varit toppen på alla sätt och vis.. Nästan.. I mina tankar har det varit lite kaos, lite jobbiga tankar som resulterat i magont.. Det är så att det i helgen var precis två år sen Alec kraschade med Hotroden.. Det jag såg när jag kom till platsen, den bilden kommer aldrig att försvinna. Det gör ont i mig, många tankar som snurrar om vad som kunde ha hänt.

Igår då, åkte till Sandviken och mitt favorit-Bernö. Köpte blommor till våra mammor.. Sen ner till garaget och tränade.. Åkte hem och bytte om för att sedan fara till Hammarby för lite eftermiddagsfiske.. Sen direkt ner till mina föräldrar, firade morsdag med god mat. Hem och bytte om igen och iväg till Jäderfors.. Fyllde vagnen med ved och sen vart det kväller.. Det var min gårdag..

Så vart det helt plötsligt måndag igen.. Tiden går fort när man har roligt.. Vilodag idag, har sån träningsvärk så det är svårt att gå.. Ut och fotografera lite ikväll kanske.. Nu när jag har ett alldeles nytt fint stativ.. :)

I helgen blir det tungjobb, det ska grävas hemma på gårn, lägga nytt grus.. Hoppas vi hinner..

Nej, nu ska jag sätta fart igen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar