onsdag 26 maj 2010

Underbara dag!

Onsdag mitt i veckan.. 32 dagar kvar till kursstart.. 30 dagar kvar till midsommarafton.. Det känns lätt nu..

Gick riktigt bra på träningen igår, ännu ett personligt rekord i marklyft.. Det varkar som att min kropp mår väldigt bra nu, rekord på rekord.. Hoppas det håller i sig ett tag.. :) Ärligt talat så tror jag att jag har ondare idag än vad Marina har.. :)

Idag ska pappa köra upp.. Tungt släp.. Känns ju lite skumt att pappa går på körskola.. haha! Lycka till!

Idag är det vilodag för mig, ingen träning alls, jag har ont överallt.. Såå. Idag ska vi upp till skogen och hämta ved igen.. Det tycker jag är lite trevligt.. Sen sätter man sig på en stubbe i skogen och häller upp en kopp kaffe från termosen när vagnen är full.. :)

Jo men.. En riktigt bra mittiveckandag..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar