måndag 10 maj 2010

Meksuget är tillbaka!!

Alec har inte rört Novan sen i höstas, i oktober ungefär, han vart tvärless på allt skruvande efter allt krångel som var förra sommaren..

Igår kom han med ett brett flin och sa att han skulle ut i garaget.. Fantastiskt! Äntligen! Jag som ställt in mig på en sommar utan V8 muller.. Nu kanske det inte blir så..

Såå, måndag igen då.. Kortvecka.. Strulvecka.. Hälsocentralen i morgon eftermiddag för att få en salva för de eksem som som har dykt upp i hela nyllet på mig.. På onsdag är det hyposens igen.. Torsdag är en mycket välkommen röd dag.. På fredag ska jag köra in bilen till plåtverkstaden i Gävle så får de kolla på vad de ska göra åt krockskadan som blev i vintras.. Det och en felsökning.. Sen får jag lämna in den där efter semestern.. Det har tydligen varit väldigt mycket krockar i vinter..  En hattig vecka blire..

Idag då.. Vad säger man, kul måndag.. Det är så grått det bara kan bli.. Snart är faktiskt arbetsdagen över och då bär det av till gymet för knäböj..

Nej men, lite kaffe på det här så. Mina lunchraster är för långa.. puh!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar