söndag 23 maj 2010

Vattenläcka..

Så där ja, då är jag hemma igen.. Har jobbat gratis några timmar nu på förmiddagen, på jobbet.. Har som ingen övertid.. Det känns väl sisådär lär jag säga.. Men vad gör man inte för den goda stämningens skull.... hmm..

Efter jobb knallade jag över till Ica Maxi och storhandlade..

Hmm.. Jaa..

Jag har tagit ledigt i morgon, har så kopiöst mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja nu.. Prio ett idag är väl att fixa vattenläckan i källaren, det börjar bli riktigt blött.. Det skulle ha åtgärdats för flera veckor sen egentligen, vet bara inte riktigt hur jag ska bära mig åt, måste vara lite försiktig så inte Sandvikens Energis jour behöver rycka ut.. Det är ju på ledningen för inkommande vatten som vi måste på och pilla.. hua!

Annars då.. Helgen har ju varit toppen, i fredags efter jobbet gjorde jag och pappa en liten uppfinning.. Ett vidvinkelobjektiv.. typ.. Det blir runda kort.. Ska visa sen..

I går hämtade vi mera ved, bänkpressade och åkte Nova..

Nej, dags att gå ner i källaren och försöka få bukt på vattnet... Får se hur många svängar in till jobbet det blir idag, hämta rördelar..

Hoppas på att hinna åka till Stjärnsund och gratta morfar som fyllde år i veckan också..

Mjaa..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar