lördag 29 maj 2010

Spännande..

Så är arbetsveckan äntligen över.. Det har varit en bra arbetsvecka, men ändå väldigt skönt med helg! Den är för övrigt fullbokad.. I morgon ska vi in till Sandviken, först bilutställning och sen cruising.. Bara hoppas på bra väder, YR.no kan inte riktigt bestämma sig för hur vädret ska bli.. Det har pendlat ordentligt idag.. På söndag är det det vanliga, vedhämtning, tvätt, städ, träning osv.. Så är det ju mors dag också.. :)

Jösses, det blev en till vilodag idag, åkte ner till garaget för att bänka, var så stel att jag inte fick till någon brygga.. Sååå, åkte hem och töjde ut kroppen istället.. Det blir bänk på söndag istället. Det är bra med vilodagar också, speciellt nu när jag är inne i en tung period, bara tunga pass. Sån träning gillar jag.

Efter jobbet åkte jag till Elgiganten i Valbo och köpte mig ett stativ till kameran, jag har lånat pappas tills nu, men han behöver ju det, så fick allt köpa ett eget.

Jag har sökt jobb i veckan.. Ett välkänt företag som säljer badrumsinredningar, blandare, WC-stolar mm. De söker en säljare som kan VVS och som kan rita CAD. Hur perfekt som helst! Fick lite hjärtklappning när jag såg annonsen.. Jag hoppas verkligen på en intervju där. Håll tummarna för mig!

Mjaa, nu kryper jag ner i sängen.. Det blir till att gå upp i tid i morgon.

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar