onsdag 19 maj 2010

Felsökning Seat Ibiza

Vilket dygn jag haft.. Igår kväll, precis efter att jag släckte lampan så ringde telefon.. Det var mamma som behövde bogsering.. Pappa har köpt en ny husvagn som han skulle dra till Forsmark igår.. Chevan vart trött och började koka så mamma åkte dit med en annan bil som han fick dra med sista vägen.. Så vände hon hem med Chevan, men den gick inte så långt.. Såå.. Inatt bogserade jag en bil för första gången.. En liten gul polo fick dra ett jättecheva.. Det gick.. :)

Mera bilproblem.... Airbaglampan började lysa i min bil för en tid sen.. Idag kom jag hem tidigare än vanligt då jag varit in till sjukhuset på eftermiddagen... Passade därför på att ringa verkstan.. Först bilmetro, men de hade inte tid.. Sen ringde jag AutoService i Hofors, de frågade om jag kunde komma direkt, ja så så vart det.. Jag åkte till Hofors och de släckte min lampa helt utan problem.. "Styrdon felkodat" sa apparaten.. Sabla nipponpipponbil! På tok för mycket data..  Billigt, snabbt och bra. Tack AutoService i Hofors!

Att ta vaccinsprutor den här tiden på året är ingen höjdare lär jag säga, nu är jag väck... har sovit som en gris sen jag kom hem.. Har till och med missat att det regnade..

Jappjapp, en liten stund i soffan nu innan jag hasar mig över till sängen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar