onsdag 5 maj 2010

Nejnejnej!!

Det här är ingen bra dag..

Igår slängde jag ur mig någonting som "mitt i pollensäsongen och jag känner ingenting".. Igår kväll ångrade jag att jag yttrade mig... En ond knöl i halsen dök upp helt utan förvarning.. Och där tänkte den visst stanna..

Sitter på jobbet och bara längtar hem till soffan.. Är trött idag... Bara helt allmänt trött.. Ingen träning efter jobbet, det behövs nog en vilodag iallafall, har träningsvärk precis överallt.. Körde ett rent bröstpass igår, det känns idag, det är en skön träningsvärk..

Jo men.. Lunch nu, bilen har blivit tankad och körd genom en hagelskur.. Magen är full och kaffekoppen likaså.. Fem minuter till sen är det bara att hugga i och arbeta på de tre sista timmarna..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar