tisdag 25 maj 2010

Sjukt bra!

Såå, veckans första arbetsdag idag.. Var ledig precis hela dagen igår.. Sjukt skönt! Godisfrukost, Frösådd i landet och alltmänt omkringsåsande.. Gjorde inte många knop.. Avslutade min sköna dag med ett grymt träningspass sent igår kväll.. Det känns idag, precis som det ska göra..

Alec skulle bestiktiga bilen igår.. i Söndag kväll gick han in på internet för att dubbelkolla tiden, då såg han att han beställt tid för fel bil.. Han hade satt upp tid på Novan, men det är Passaten som ska in.. Ett tydligt tecken på att han har för många bilar.. Såå.. Avboka och boka nytt, idag i Gävle och Alec kan inte komma ifrån jobbet.. Vem åker på det då? hmm.. Lisa fixar..

Senare ska jag till Marinas nya lägenhet och kolla på väggarna, hon behöver tapetseringshjälp.. Får se om jag vågar mig på det.. Det är annat att tapetsera hemma hos sig själv.. Än så länge har jag inte misslyckats med tapeterna någonstans.. Men någongång ska väl vara den fösta.. hmm..

Efter det blir det tung träning och Marina ska ha ont i morgon..

Jaa, det var väl det.. Nu ska jag jobba..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar