söndag 22 november 2009

111 stycken..

Vilken skön söndag! Fick sova ut i morse, igen.. galet skönt är det! Vart ett tungt benpass på gymet igår kväll så jag behövde väl sova efter det.. :)

På förmiddagen idag var jag in till Sandviken, handlade mat och åkte upp till Bernö, en handelsträdgård.. Köpte en väldigt fin porslinsblomma som jag velat haft länge, två hemtrevnad och en till blomma som jag inte har en aning om vad det var.. Väl hemma så blev det omplantering, IGEN, jag som höll på så hemskt igår.. i sovrummet har jag haft en massa murgrönor.. Men jag har haft spinn på dem i flera omgångar de senaste måndarna, har provat ALLT! Men nu gav jag upp.. Såå.. nu har jag inte en enda murgröna kvar hemma.. de ligger på komposten..

För övrigt lär jag nog vara en blommoman, räknade idag, jag har 111 (etthundraelva!) stycken blommor hemma... det är sjukt.. faktiskt!

Nu håller jag på å tvättar, ska laga mat strax.. senare blir det träning.. sista bänkpasset...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar