torsdag 12 november 2009

Smärta!

Usch vad det är tråkigt att inte träna.. Ikväll ska jag iallafall ner på gymet, veckans andra pass blir knäböj..

Att träna gör ont, men på ett skönt sätt... Att inte träna gör ont på riktigt.. Jag blir stel och får små låsningar.. äckligt! Ryggen sitter fast, ska strecha det första jag gör när jag kommer hem..

Nej men annars då.. Tusiken, det händer ingenting.. Jobba, äta, träna sova... eller som det är nu, lite värre, jobba, äta, sova... Inrutat.. Mjoo...

Det var inget fel på min fina Seat. Det var samma fel som sist när det var missljud, en plastkåpa som lossnat.. Den hade lossnat och låg på drivaxeln tror jag.. Nu är det borta.. Det är helt enkelt för mycket plastskräp på bilarna nu för tin.. så äre..

Mjaa.. Nej,, åter till arbetet..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar