måndag 2 november 2009

Sköna måndag!

Ja, det är ju måndag.. Lite halvtråkigt att kliva upp i morse, men det gick ju och jag är på plats på arbetet, vilket jag har varit de senaste fem timmarna.. här alltså.. mjaa.. Ja för jag kom faktiskt fram idag, trots att jag åkte Nissan.. Fantastiskt..

Nu blir det lunch, jag har längtat, jag längtar efter lunchen om det är så att det är något gott i matlådan, och det är det ju idag.. mums!

Har nyss gjort en bokbeställning, 7 böcker kommer att hamna i min postlåda om ca en vecka, vet inte om det var några bra böcker, kanske någon av dem.. Anne Holt.. vi får se.. så gjorde jag några fler beställningar, passa på.. Har snart läst ut "Den förlorade symbolen", en helt fantastisk bok! Den måste ni läsa gott folk!

Mjaaa. Nej men nu ska jag gå och äta mina paltar..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar