fredag 6 november 2009

Pappa är en snurrpanna!

Vilken dag det blev! Kom hem tidigt, ner och tränade, hem och satte upp hyllor och städade och donade lite, så precis när jag slår mig ner i soffan ringer pappa.. "du SKA vara med på SM" hmm, jahaapp...

Ärligt talat har jag varit lite anti SM i år.. Träningen har gått toppen och jag ökar hela tiden, helt kanon! MEN, ja, det finns men, två stycken faktiskt.. Det största men.et är att jag vill vara stupsäker på att klara ingångsvikten. Jag vägrar bomma ur mig i år igen, jag har ju som inte tävlat sen jag bommade ur mig på SM förra året.. Psyket vart för klent helt enkelt.. Hur som.. Pappa ringde iallafall och sa att jag skulle komma ner.. Sen vart det tröjdragning och ännu ett bänkpass.. galet.. helt förstörd efter det första, huden kändes en aningen perforerad.. oskönt.. Men Gubben hade ju rätt, klart jag ska med på SM..

Inte långt kvar nu, det är bara att ladda på.. Skönt är det iallafall att jag nu bestämt mig, frågan om att vara med eller inte har verkligen gnagt i mig.. Det som är lite synd är att jag inte kvalat in i seniorklassen i år, det för att jag som sagt inte har tävlat.. Men det gör inget, jag är ju en junior, jag nöjer mig med det.. :)

Livet leker, på alla sätt och vis.. Det är fantastiskt..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar