måndag 30 november 2009

Trött...

Man kan ju säga att jag är ganska så trött idag.. Slocknade klockan nio igår kväll och sov till klockan ringde vid 06.00 i morse.. Ögonen var svällda av trötthet, men jag hade en viktig sak att göra idag, trots att jag är ledig..

Hann äta frukost med mamma på Hanssons i morse också, galet gott, köpte med mig bröd hem..

Sen åkte jag till Farmor och Farfar och fikade

Väl hemma igen drog jag på mig gummistövlar och regnjacka och gick ut på gårn och klippte lite i en gran, några kvistar som jag sen band en dörrkrans av.. klädde den med kulor och glitterkvistar, å lite pärlor.. sen ska upp på ytterdörren sen..

Men det blir senare, för nu ska jag snart ner på byn och hämta mat.. som sagt, jag är trött idag.. Fick blir en beställning från Nois Thai Aroy igen..

Sen blir det nog soffläge resten av dagen, det förtjänar jag idag tycker jag.. :)

Nej, ner på byn..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar