måndag 16 november 2009

Bara en massa tok..

Vilken natt jag haft, tappat tänder, missat tider och annat sånt där jobbigt.. Säkert bara för att det vart måndag.. typiskt! Fast, har man haft en sån natt är det nästan lite skönt att vakna och inse att det var drömmar.. skönt att vakna trots att det är måndagmorgon..

Helgerna går alltid på tok för fort! Vi fick mycket gjort hemma igår.. Det är ju skönt..

Annars då.. Fortfarande galet tråkigt att inte träna.. Men det blir ändå vila fram till SM.. Så får jag påbörja någon sorts rehab efter det.. Men nu ska jag hanka mig fram med min trasiga arm och hoppas den håller för tre lyft om 13 dagar..

Hoppas denna vecka går fort så det snart är fredag igen, jag har massor att hinna med.. livet är ju inte bara arbete.. men i november känns det faktiskt lite så.. Jobba, äta, sova, jobba, äta........ å så äre mörkt.. alltid...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar