onsdag 11 november 2009

Nattsvart..

Jag hittade hit! Jippi! Sitter på jobbet efter mycket om och men.. I morse blev det nattsvart i byn.. Allt slocknade.. Det halvsegt när man är i full gång med att fixa matlådor och doningar inför dagens arbete... Men, jag hittade tillslut en pannlampa, tände några ljus och lyfte in Tjabo i buren igen.. Tröjan sitter åt rätt håll, jag har inte tandkräm runt hela truten och jag hann föan håret innan strömmen försvann.. Undrar just hur många Storvikare som ser ut som träsktroll idag.. muhaha!

På väg in till Sandviken var det också mörkt, Kungsgården var också nersläckt..

Men, här, i denna by, här lyser det.. fantastiskt! Om inte hade jag nog sålt en hel drös med pannlampor idag.. ;)

Snöar gör det också.. Såå, dags att byta däck på bilen gott folk, jag vill inte åka i en bilkö som går i 70 km/h på Rix80 en morgon till...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar