måndag 9 november 2009

Ingångsvikten

Så vare måndag igen då.. Var inte alls trevligt att kliva upp i morse, av någon konstig anledning så hade jag jättesvårt att somna igår och sen vaknade jag efter bara nån timme.. Jag avskyr när det händer! Att vakna på natten är bland det värsta jag vet, det är ungefär lika vidrigt som nattfjärilar.. uscha!

Mjaa.. Helgen har varit bra, den har ju gått för fort så klart, men var ändå bra.. Träning har det blivit, en hel del.. :)

Provade ut vilken ingångsvikt vi ska gå in på till SM.. Hittade en som kändes klockren.. Känns bra.. Det är inte långt kvar nu och jag lär säga att jag känner mig laddad, det ska bli skoj!

Gråare än så här kan det nog inte bli, jag tänker inte sätta foten utanför dörren fören det är dags att gå hem.. om en sisådär 3.5 timme.. längtar.. Idag blir det en riktig slappardag i soffan, det gillar jag.. Kanske ska påbörja en bok.. ;)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar