tisdag 17 november 2009

Toknätterna fortsätter..

Ibland blir det bara så, sen vaknar jag på morgonen och är helt förvirrad... Sen är jag förvirrad hela förmiddagen.. Nu är jag inne i en sån period igen.. Massa tokiga drömmar... Och nu sitter jag här och är förvirrad..

Gårdagen, mjaa, man skulle kunna tro att det var fredag den 13 igår, men det var ju bara en helt vanlig måndag.. På jobbet skulle jag stapla pall, det gör jag varje dag, på precis samma sätt, tar tag i en pall och slänger upp den på en annan helt enkelt.. Men igår sprakade det till i min axel, sen kunde jag inte lyfta armen mer på hela dagen.. kul.. en sträckning antagligen.. Alec fick hjälpa mig av mig tröjan igår.. fint.. I morse när jag vaknade, efter att ha legat på axeln hela natten, så verkar jag ha lyckats läka mig själv.. För idag känns det bättre..

Min telefon ringde precis då jag höll på att klä på mig och åka hem igår.. typ 16.05.. Det var mamma, hennes bil hade lagt av på väg hem från jobbet.. Såå, jag bara passerade Storvik igår och fortsatte färden mot Hofors för att hämta henne.. Pappa åkte hem från Forsmark, de lyckades få hem bilen till slut, vet inte vad det var för fel, troligtvis någonting med generatorn..

Idag ska jag åka till Borlänge efter jobbet.. Ska dit med lite prylar till klubben... Så kan det vara trevligt att säga hej också, har inte träffat dem på ett tag nu.. och har inte varit i Borlänge sen SM förra året..

12 dagar kvar nu......

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar