onsdag 4 november 2009

Ledig dag..

Bestämde mig igår för att jag skulle vara ledig idag, hade lite för mycket att göra.. Ska besiktiga bilen nu klockan tio och sen vid ett ska jag vara på sjukhuset och ta det där vaccinet igen.. pollenvaccin, inte gris..

Stressad har jag varit sen jag vakna, verkade strunta i att klockan ringde i morse, för sen vaknade jag av att mamma ringde.. på tok för sent..

Hur som, ska in till Sandviken nu och försöka få igenom Volvon, sen hem och måla hyllorna en sväng till, diska lite och sen till Gävle.. När jag kommer hem därifrån ska jag sätta full fart med studierna, hade Deadline i lördags men glömde bort att de ska ha in planritningar, såna tar tid.. speciellt på det där huset.. såå, jag har lite att göra..

Nej, nu lär jag åka..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar