onsdag 11 november 2009

Tråkigheter..

Tadaaa, en morgon med pannlampa i nyllet gjorde inte så mycket.. Allt annat gick bra idag förutom att jag inte lyckades sätta på locket till sylten i morse, vilket resulterade i att påsen med matlådan i var helt insyltad... typ.. Det vart en kladdig lunch..

Det bästa idag är att jag nyss fick ett mail av mig lärare att han har satt mitt betyg, jag behövde inte åka till Borlänge och göra prov.. Han visste redan att jag kunde, det känns kul... Skönt att vara klar en samtidigt är det sorgligt.. den känslan får jag efter varje avslutade CAD-kurs...

Det sämsta idag är inte att morgonen blev strulig, det absolut sämsta är att min bil verkar trasig.. missljud och skit.. Jag blir lite ledsen.. Alec ligger under den i garaget nu och kollar efter vad det kan vara för tok, själv håller jag tummarna för att det inte är drivknuten eller något annat allvarligt.. Men å andra sidan, skulle det vara det så bör det bero på ett fabrikationsfel... och det vore ju inte det första fel som jag fått åtgärdat gratis på den bilen... Klantnissar..

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på Arga Snickaren..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar