lördag 7 november 2009

Världens finaste!

Lördag, så vad har hänt idag.. Jag har pluggat, mest hela dagen.. Eller, nja, först sov jag bort halva dan, träningen igår tog verkligen på krafterna, sov till halv elva tror jag.. hemskt! Men sen har jag pluggat, varit till G-Hammarby en sväng på loppis.. Käkade middag från Nois Thai Aroy, kalasbra mat! Sen hem och pluggade lite till..

Strax efter klockan sex åkte vi ner till Bror, Cattis och Malte.. Var först in på Konsum för att köpa lite fikabröd, Alec tyckte synd om Malte då "Det finns ju inga vällingmuffins" Så Malte fick två st nappar..

Han är ju så attans söt, världens finaste brorson.. idag arg men söt... ;)

Sen vart det filmkväll och problemlösning.. i morgon ska jag borra hål i taket/golvet.. För slangen till radiatorerna.. Ska även träna, handla, tvätta och dona i morgon.. men det är i morgon, nu ska jag äta ostkrokar och dricka läsk..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar