söndag 1 november 2009

Nio kubik ved..

Gick inte så vidare bra med min planering för dagen, det visade sig att högskolans hemsida låg nere.. Såå, i stället har jag pluggat lite lagom, städat lite, flyttat in nio kubik ved i vedboden (!), kollat på film, målat och ätit julmat.. Ja, precis, mamma koka julskinka igår, nötter! Men gott var det!

När Alec kom hem från fisketuren i Älvkarleby kastade han sig ut i garaget och skruvade sönder min bil, eller, iallafall plockade av alla däcken och bromsarna.. Mina bromsskivor såg ut som ett slakt och beläggen var inte bättre de.. Såå, beställde nytt idag, från Skruvat.se.. bra priser där! :) Fast, trots att det var bra priser känns det inte som en överdrivet rolig utgift.. menmen..

Nu på kvällen var jag in för att kolla hemsidan, å nu funkade den, så då fick jag bråttom.. sitter nu och gör den sista bilden på ritningen.. tänkte ha exteriörbilder, två stycken, en när det är vinter och snöigt och mörkt, och en sommarbild med blå himmel och solsken.. det blir fint..

Mjaa.. Det blir nog så att jag lämnar in sista delen i arbetet en minut innan deadline.. fint.. bra planering.. :)

Jaa, nu stänger jag alla andra program så det går lite snabbare..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar