tisdag 3 augusti 2010

Åker sökes

Vilken dag!! Jag var trött i skallen när klockan blev fyra, fortsatte jobba till halv fem och sen for jag till gymet. Två hela set blev det innan jag packade ihop och gav upp.. Var som helt enkelt för trött och trycklös..

For hem och åt, hann precis lägga mig i soffan när jag fick ett stort sug efter att gå ut, såå, jag gick ut och kliade mig i huvudet, funderade på vad jag skulle göra.. Sen ägnade jag nån timme åt att åka runt och spana på åkrarna.. For hem till Hasse och kollade på hans åkrar. Han hade två finfina ställen där jag får träna med min skärm, de andra åkrarna odlar de bland annats raps på, raps som de gör olja av och säljer via bondenära mm.. http://www.nygardsilem.se/

Jo, en kalasbra åker, lite mycket jord men det går när det är torrt..

Behöver ett bra ställe att hänga upp skärmen på också, ska försöka fixa nån bra ställning i källaren.. Så jag kan hänga skärmen för torkning och tillsyn, göra rent och se över linor och sånt..

Mjaa.. En annan dag, jag tror inte jag kan resa mig från soffan ens..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar