fredag 6 augusti 2010

Min flygskärm..

Jag har haft en toppendag och den är inte slut än.

Gick upp åtta i morse, ja jag är ju ledig idag... Oljade in fönsterna som skulle målas och medan det sög i sig åt jag frukost, sen ägnade jag många timmar åt målning, dörren är klar och fönsterna är grundade..

Efter målningen hälsade jag på mor och far och sen vidare till Jäderfors för att träna med skärmen. Åkern bakom farmor och farfars hus var hur perfekt som helst! Helt kanon..

Farfar var med och filmade hela tiden, det blev en hel del filmer, håller på att ladda upp en nu så den kommer..

Kom hem för en liten stund sen, har städat huset.. Ska snart ner på byn och handla mat innan jag får finbesök. Tremänningen Jenny kommer förbi på en kopp kaffe om en timme, har inte sett henne på flera år och jag kan tro att hon har en del att berätta, Jenny har bott på Nya Zeeland i många månader och har just kommit hem.

Aja, filmer är klart om förtio minuter så jag passar på att handla mat nu..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar