måndag 2 augusti 2010

Personligt rekord!

Jag blir lika glad varje gång.. :)

I morse hade jag bestämt mig för att inte träna efter jobbet.. När klockan tickade mot lunch var jag så träningssugen att jag var tvungen att fara hem till Storvik och hämta träningskläderna..

Det blev ett knäböjspass och ett nytt personligt rekord. Fantastiskt roligt! Höjde med en femma. Nu har jag så ont i nacken att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Direkt när jag släpper stången efter tunga böjar får jag huvudvärk, värken går sen ner i nacken.. Men det går över till dagen efter. Inte så konstigt det blir så heller, jag spänner mig på tok för mycket i nacken när jag böjer.. Är som inte så köttig i nacken så stången gör rättså ont..

Ajaa.. Vinden är stilla idag med, hade varit en fin kväll annars..

Min favoritåker för balanseringsträning är ingen favorit längre, i söndags när jag var där visade det sig att de hade gödslat.. Jag har nu lite kobajs i min skärm.. Hua! Menmen, bättre lite bajs än sten.. bajs är mjukt..

Jag är riktigt trött och funderar faktiskt på att dra mig mot sängen redan nu, läsa lite trädgårdstidningar.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar