söndag 29 augusti 2010

Kompressorn..

Mja, det var inge cruising, men det är ju precis så som det brukar vara, alltid äre nått som händer med bilen tyvärr.. Denna gång upptäckte vi att oljenivån i kompressorn var på tok för låg, vi vågade helt enkelt inte åka till Gävle utan vände i Valbo..

Det blev en kväll i bowlinghallen istället, Trebekohallen i Sandviken, den hallen som jag hör varje dag jag är på arbetet, det är ju så att den hallen ligger ovanför min arbetsplats.. En bolinghall på övervåningen, ni kan ju tänka er hur det låter.. mm.. Det var faktiskt första gången jag var in dit, är som lite anti-bowling.. det har orsakat många dagar med huvudvärk..

Jo, men det var iallafall roligt att bowla, det säger jag inte bara för att jag vann, hrm, muhahha! Vi var väldigt jämna hela vägen, jag ledde mest hela tiden med bara några poäng.. Sen mot slutet drog jag ifrån.. Tur Alec inte är en dålig förlorare.. hihi.. Har aldrig bowlat tillsammans faktiskt.. men kul var det!

Nu ska jag slänga mig på soffan en stund, snart sängen också.. Lång dag i morgon..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar